یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

هک اسکوات

  • نام انگلیسی: Hack Squat
  • سایر نام‌ها: هک اسکوات با دستگاه
  • نوع حرکت: قدرتی
  • عضله اصلی درگیر شده: چهار سر زانو
  • مکانیزم حرکت: چند مفصلی
  • تجهیزات مورد نیاز: دستگاه
  • سطح حرکت: مقدماتی

عکس حرکت هک اسکوات

توضیح انجام حرکت هک اسکوات

  1. ابتدا پاهای خود را بر روی سطح زاویه‌دار روبروی دستگاه گذاشته و فاصله بین پاها باید اندازه عرض شانه باشد و پنجه‌های پا کمی به سمت بیرون باشد، حال کمر خود را به پد تعبیه شده برای قسمت کمر دستگاه چسبانده و به آرامی بالا آمده تا پدهای تعبیه شده برای قسمت شانه، سرشانه‌های شما را لمس کند.
  2. در طول انجام تمرین سرتان رو به بالا بوده و سعی کنید کمرتان در طول حرکت به دستگاه چسبیده باشد.
  3. با استفاده از دست موافق اهرم محافط دستگاه را آزاد کنید.
  4. حال بدون نگاه کردن به پاهای خود زانوهای خود را صاف کنید. این نقطه شروع خواهد بود.
  5. درحالی که نفس خود را به داخل می‌دهید، به آرامی پایین آمده و تا رسیدن زاویه بین همسترینگ و ساق پا به 90 درجه ادامه دهید.
  6. حال پس از یک مکث در حالی که نفس خود را به بیرون می‌دهید به نقطه شروع بازگردید.
quadriceps - quadriceps.gif
عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!