یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

الپتیکال

بزودی آپلود میشود..

  • نام انگلیسی: Elliptical Trainer
  • سایر نام‌ها:
  • نوع حرکت: هوازی
  • عضله اصلی درگیر شده: چهار سر زانو
  • مکانیزم حرکت: چند مفصلی
  • تجهیزات مورد نیاز: دستگاه
  • سطح حرکت: متوسط

عکس حرکت الپتیکال

توضیح انجام حرکت الپتیکال

  1. برای شروع پاهای خود را بر روی 2 کفی تعبیه شده دستگاه بگذارید و از منوی دستگاه گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. اکثر دستگاه‌های الپتیکال گزینه تنظیم دستی را نیز دارا هستند و میتوانید تنظیمات دلخواه خود را وارد کنید. شما میتوانید سن و وزن خود را برای محاسبه میزان کالری سوزانده شده در طول تمرین وارد کنید. همچنین میتوانید شدت را با استفاده از دکمه تعبیه شده کم و زیاد نمایید.
    در دو دسته قرار داده شده حسگر ضربان قلب وجود دارد که میتوانید ضربان قلب خود را در طول تمرین کنترل کنید.
  2. الپتیکال مانند دیگر تمرینات هوازی دارای مزیت‌های فراوانی از جمله سلامت قلب و عروق و مفاصل میباشد. یک فرد 68 کیلوگرمی به طور میانگین 387 کالری در 30 دقیقه خواهد سوزاند.
  3. پیشنهاد میشود در انجام این حرکت دستان خود را برای افزایش جنبش بدن با میله‌ها عقب و جلو ببرید.
quadriceps - quadriceps.gif