امتیاز حرکت
9.4
از 10

ددلیفت هالتر

عکس حرکت ددلیفت هالتر

توضیح انجام حرکت ددلیفت هالتر

  1. ابتدا در مرکز میله هالتر قرار گرفته و پاها را اندازه عرض باسن باز کنید. از باسن خم شده تا میله هالتر را بگیرید و دست‌هایتان اندازه عرض شانه باز باشد.
  2. پس از تنظیم محل قرارگیری دست‌ها و پاها قوس کمر را حفظ، سینه جلو، سر را بالا بگیرید.
  3. این نقطه شروع خواهد بود.
  4. یک نفس عمیق گرفته و با حفظ تعادل در پاشنه پا بطور همزمان زانو و کمر را صاف و باسن را به سمت جلو آورید تا میله هالتر را لیفت کنید.
  5. پس از یک مکث کوتاه درحالیکه نفس خود را به بیرون می‌دهید، به آرامی به نقطه شروع بازگردید.
hamstrings - Hamstrings.gif