یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

ددلیفت هالتر

  • نام انگلیسی: Barbell Deadlift
  • سایر نام‌ها:
  • نوع حرکت: قدرتی
  • عضله اصلی درگیر شده: همسترینگ
  • مکانیزم حرکت: چند مفصلی
  • تجهیزات مورد نیاز: هالتر
  • سطح حرکت: متوسط

عکس حرکت ددلیفت هالتر

توضیح انجام حرکت ددلیفت هالتر

  1. ابتدا در مرکز میله هالتر قرار گرفته و پاها را اندازه عرض باسن باز کنید. از باسن خم شده تا میله هالتر را بگیرید و دست‌هایتان اندازه عرض شانه باز باشد.
  2. پس از تنظیم محل قرارگیری دست‌ها و پاها قوس کمر را حفظ، سینه جلو، سر را بالا بگیرید.
  3. این نقطه شروع خواهد بود.
  4. یک نفس عمیق گرفته و با حفظ تعادل در پاشنه پا بطور همزمان زانو و کمر را صاف و باسن را به سمت جلو آورید تا میله هالتر را لیفت کنید.
  5. پس از یک مکث کوتاه درحالیکه نفس خود را به بیرون می‌دهید، به آرامی به نقطه شروع بازگردید.
hamstrings - Hamstrings.gif