یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

پیشنهاد این هفته: برنامه تمرین شکم از راس دیکرسون

حتما راس دیکرسون را به واسطه صفحه اینستاگرام یا مصاحبه‌ای که چندی پیش در وبسایت قرار داده شده میشناسید، راس جز بهترین بدنسازان و مربیانی است که در اینستاگرام برای خود شهرت دست و پا کرده و در وبسایت خود برنامه تمرین‌های متنوعی را قرار داده است که افراد زیادی در سرتاسر جهان پس از تمرین با این برنامه‌ها نتایج قابل قبولی گرفتند.

امروز در فیتنس پرو برنامه تمرین شکم از راس دیکرسون را برای شما آماده کرده‌ایم که این برنامه برای حجم و رشد عضلات شکم مناسب میباشد. حتما کل بدنتان را بخوبی، مخصوصا عضلات شکم و پایین کمر گرم کنید و سپس این تمرینات را انجام دهید.

اگر قادر به انجام درست حرکات با وزنه هستید، وزنه‌ها را بصورت مدیریت شده افزایش دهید.

گرم کردن

الپتیکال

۵ – ۱۰ دقیقه

بالا آوردن پاها در حالت خوابیده

۳ ست ۱۰ تا ۱۲ تکرار

 

بالا آوردن پاها در حالت آویزان

۴ ست ۸ تا ۱۰ تکرار

 

کرانچ با سیم کش طناب

۴ ست ۸ تا ۱۰ تکرار

 

دراز نشست v

۳ ست ۱۰ تا ۱۲ تکرار

 

کرانچ مورب بر روی میز با شیب منفی

هر سمت ۳ ست ۱۰ تا ۱۲ تکرار

 

چرخش روسی

۳ ست ۲۵ تا ۳۰ تکرار

 

→ مطلب قبلی

۲۵ دقیقه تمرین هوازی و قدرتی بدون نیاز به وسیله

مطلب بعدی ←

پیشنهاد این هفته: برنامه تمرین سینه از راس دیکرسون

در مورد پدرام آریانپور

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!