یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

۶ میوه کم قند برای رژیم

برای کاهش وزن نیاز به مصرف نکردن و یا محدود شدید مصرف میوه نیست. میوه ها خوشمزه و مغذی هستن و حاوی فیبر و ویتامین و مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها هستن که کمک میکنن برای حفظ بدن در بهترین حالت ممکن. با این حال برای کاهش وزن نیاز به مصرف کمتر منابع قندی میباشد.

بهترین میوه هایی که حاوی کمترین فروکتوز میباشند را خدمتتان معرفی میکنم:

۱ زیتون

  • حاوی صفر گرم قند در هر نصف فنجان
  • سرشار از آنتی اکسیدان

۲آووکادو

  • حاوی ۱ گرم قند در یک عدد سایز متوسط
  • سرشار از فیبر و ویتامین a و…

۳ریواس

  • حاوی ۱ گرم قند به مقدار یک فنجان
  • حاوی ویتامین k و جلوگیری از چروک پوست

۴زغال اخته

  • حاوی ۴ گرم قند در هر فنجان
  • برای کنترول ترشح انسولین در رژیم مبارزه با لاغری و کنترول فشار خون حاوی مقادیر زیادی ویتامین c و فیبر

۵تمشک

  • حاوی ۵ گرم قند در هر فنجان
  • برای کنترول ترشح انسولین و نیز دارای فیبر بالا و افزایش باکتری خوب در روده و…

۶کیوی

  • حاوی ۶ گرم قند در هر ۱ عدد متوسط
  • سرشار از ویتامین c
  • تحقیقات نشان میدهد مصرف کیوی یک الی دو ساعت قبل از خواب باعث بهبود در خواب میشود.

→ مطلب قبلی

آیا مصرف میوه باعث چرب شدن بدن میشود؟

مطلب بعدی ←

چرا باید برنامه تمرینی را تغییر داد؟

در مورد سالار محسنی

در بیست و سومین سال زندگیم هستم و لیسانس تربیت بدنی دارم، علاقه بسیار زیادی که از نوجوانی به بدنسازی داشتم باعث شد سال 90 و 91 در مسابقات 70 کیلوگرم تهران و کرج نفر اول بشم و مقام اول کشوری و سوم انتخاب جهانی در شهر مشهد مقدس را بگیرم. و همچنین سال 92 در تیم ملی wbff ایران در دسته +75 کیلوگرم حضور پیدا کنم. در حال حاضر مربیگری درجه 2 و 3 و داوری درجه 3، مربی و داور بین المللی ifbb و همچنین مربیگری بدنسازی ورزش های رزمی و کشتی را دارم و خارج از دنیای ورزش یک معمار هستم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!