یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

کرپ پروتئینی با طعم وانیل

کرپ نوعی از پنکیک است اما نازک تر، برای میل کردن یک کرپ خوشمزه حتما لازم نیست به فرانسه سفر کنید تا طعم واقعی آن را تجربه کنید با توجه به اینکه شما یک بدنساز هم هستید در فیتنس پرو برای شما طرز تهیه کرپ وانیلی را در نظر گرفته ایم که صبحانه ای بسیار خوشمزه است که با میل کردن آن علاوه بر ۶۵ گرم پروتئین که در اولین وعده غذایتتان دریافت میکنید انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت های روزانه را خواهید داشت، با ما همراه باشید.

مواد اولیه کرپ

  • ۴ عدد سفیده تخم مرغ
  • ۱/۲ کاسه جو
  • ۱ اسکوپ وی پروتئین با طعم وانیل
  • ۲ قاشق چایخوری کره بادام زمینی

مواد اولیه درون کرپ

  • ۱ کاسه ماست یونانی
  • ۱ عدد موز رسیده
  • ۱/۲ قاشق چایخوری دارچین
  • ۱/۲ قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • ۱ قاشق غذاخوری عسل

طرز پخت

  1. تمام مواد درون کرپ را داخل مخلوط کن ریخته و بمدت ۳۰ ثانیه مخلوط کنید، اگر مخلوط مورد نظر بیش از حد سفت شده بود ۱ قاشق چایخوری آب اضافه کنید.
  2. مواد مخلوط شده را درون یک ماهی تابه داغ که کمی نیز چرب شده ریخته و هر سمت را ۲۰ ثانیه بپزید(از روغن نارگیل یا کره میتوانید برای چرب کردن ماهی تابه استفاده کنید).
  3. مواد اولیه درون کرپ بجز موز را باهم مخلوط کنید تا مخلوطی همگن شود.
  4. موز را حلقه حلقه ببرید.
  5. کرپ ها پس از پخته شدن درون ظرفی بگذارید و صبر کنید تا کمی سرد شوند.
  6. سپس روی هر کرپ را با مخلوط ماست و موز پر و بپیچید.

نوش جان

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 سرو

مقدار کل: 1 سرو

مقدار هر سرو
کالری 608
چربی کل 7.5 گرم
کربوهیدرات 71 گرم
پروتئین 65 گرم

→ مطلب قبلی

دتاکس واتر چربی سوز سیب و دارچین

مطلب بعدی ←

دتاکس واتر ضد التهاب لیمو و خیار

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!