یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

پنکیک کم کربوهیدرات

پنکیک کم کربوهیدرات با آرد نارگیل امتحان کردید؟

در پخت این پنکیک پروتئینی از آرد نارگیل استفاده شده که دارای مقدار کمی کربوهیدرات خالص، به دلیل بالا بودن منابع فیبر موجود در نارگیل است.

خوشمزه و رضایت بخش، این پنکیک شما رو تا ساعت ها سیر نگه میدارد.

اگر میخواهید این پنکیک لذیذتر شود کافیست یک یا دو قاشق غذاخوری کره بادام زمینی را در مایکروویو گذاشته تا مایع شود، قبل از سرو بر روی پنکیک ها ریخته و میل کنید.

مواد مورد نیاز

  • ۱ اسکوپ پودر وی
  • ۱ کاسه سفیده تخم مرغ
  • ۱/۴ قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • ۱/۴ کاسه آرد نارگیل
  • ۲ قاشق غذاخوری آب

طرز پخت

  1. تمام مواد بالا رو با هم در یک شیکر ریخته و مخلوط کنید.
  2. دو قاشق غذاخوری از خمیر بدست آمده از مخلوط بالا را د یک ماهی تابه نچسب که از قبل گرم شده ریخته.
  3. وقتی که خمیر شروع به حباب زدن کرد اون رو با یک کفگیر برعکس کرده و اجازه بدید ۳۰ تا ۶۰ ثانیه دیگر اون سمت خمیر پخته شود.

اگر که از تمام این خمیر در یک وعده استفاده نمیکنید، باقیمانده را در فریزر نگه دارید.

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 سرو

مقدار کل: 1 سرو

مقدار هر سرو
کالری 394
چربی کل 5 گرم
کربوهیدرات 29 گرم
پروتئین 57 گرم

→ مطلب قبلی

بلغور جو دوسر و پرتقال به همراه پروتئین وانیلی

مطلب بعدی ←

شیک بادام و موکا

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!