یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

پنکیک پروتئینی ساده

به شخصه پنکیک رو یکی از بهترین صبحانه‌های روی زمین میدونم مخصوصا وقتی که برای تناسب اندام اهمیت ویژه‌ای قائل هستید و نمیخواهید نوتلا، خامه و… برای صبحانه میل کنید. این صبحانه در عرض چند دقیقه آماده میشه و میتوانید مواد اولیه را از شب قبل آماده کنید و فقط صبح آن را بپزید یا از شب این کار را هم انجام دهید و صبح درون مایکرویو قرار دهید وبراحتی میل کنید. این پنکیک حاوی ۳۵ گرم پروتئین، ۲۳ گرم کربوهیدرات و ۳ گرم چربی است.

مواد مورد نیاز

  • ۱/۴ کاسه جوپرک
  • ۱/۴ کاسه پنیر روستایی (کاله پنیری با نام پنیر روستایی دارد که میتوانید از فروشگاه ها خریداری کنید)
  • ۱/۲ اسکوپ پودر وی
  • ۱/۲ کاسه سفیده تخم مرغ

طرز پخت

  1. تمامی مواد بالا را باهم مخلوط نمایید.
  2. ماهی‌تابه را بر روی شعله ملایم گذاشته تا گرم شود.
  3. برای نچسبیدن پنکیک میتوانید کمی روغن زیتون بی بو بر روی ماهی تابه اسپری کنید یا از کره استفاده کنید تا خوش طعم شود.
  4. مواد را داخل ماهی‌تابه ریخته و منتظر بمانید تا لبه های پنکیک قهوه‌ای شود.
  5. پس از قهوه ای شدن لبه ها، برعکس کنید تا آن سمت پنکیک نیز پخته شود.
  6. برای تزئین پنکیک، یک قاشق سوپخوری کره بادام زمینی و خلال بادام استفاده کنید.

نوش جان 🙂

→ مطلب قبلی

مرغ و سبزیجات کبابی با سرکه بالزامیک

مطلب بعدی ←

دتاکس واتر لیمو و زنجبیل

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!