یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

پنکیک پروتئینی با طعم شکلات

کی شکلات دوست نداره! مخصوصا برای صبحانه که نوتلا و خامه شکلات و و و هستش 😀 این طرز تهیه ساده پنکیک پروتئینی با طعم شکلات مواد مورد نیاز اضافی را حذف میکنه و فقط به مواد مورد نیاز پایه پنکیک یعنی: سفیده تخم مرغ، وی پروتئین و شربت پنکیک محدود میشه. با اینکه طعم این پنکیک به نوتلا نمیرسه اما منبع خوبی از آمینواسیدهاست که در اولین وعده غذایی جذب میکنید.

مواد مورد نیاز رو آماده کنید و این پنکیک خوشمزه را درست کنید.

مواد مورد نیاز

  • ۵ عدد سفیده تخم مزغ
  • ۱ اسکوپ وی پروتئین با طعم شکلات
  • شربت پنکیک برای طعم

طرز پخت

  1. تخم مرغ و پودر وی پروتئین را در مخلوط کن با هم مخلوط کنید.
  2. ماهی تابه را بگذارید گرم شود، سپس مقداری از مایه پنکیک را درون آن بریزید سپس صبر کنید تا شکل پنکیک به خود بگیرد و سپس برعکس کنید تا روی دیگر آن نیز پخته شود.
  3. روی پنکیک، مقداری شربت پنکیک برای خوشمزه تر کردن بریزید.

نوش جان 🙂

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 پنکیک

مقدار کل: 1 سرو

مقدار هر سرو
کالری 128
چربی کل 1.4 گرم
کربوهیدرات 3.6 گرم
پروتئین 25.3 گرم

→ مطلب قبلی

املت تایلندی

مطلب بعدی ←

سینه مرغ و سس قارچ (رژیمی)

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!