یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

پنکیک پروتئینی با طعم دارچین

تقریبا در حال ورود به ماه پاییز هستیم و هیچ چیزی مثل یه پنکیک پروتئینی با طعم دارچین گرمابخش نیست! مخصوصا صبح روزهای تعطیل که بدن احساس سرمای خاصی داره. این طرز تهیه موردعلاقه ورزشکار و مدل کاور مجلات Melih Cologlu هست. علاوه بر این که با متابولیسم گلوکز سالم در ارتباط است، دارچین در مورد هر ماده غذایی حس گرما و آرامش را ایجاد می کند.

فرقی نمیکند این پنکیک را به عنوان صبحانه و یا به عنوان وعده پس از تمرین میل کنید، قطعا طعم قوی این پنکیک شما را راضی میکند.

مواد مورد نیاز

  • ۲ عدد سفیده تخم مرغ
  • ۲/۳ قاشق چای خوری دارچین
  • ۱/۲ قاشق چای خوری عصاره وانیل
  • ۲/۳ موز رسیده
  • ۱/۸ کاسه جو پرک پخته نشده
  • ۱ اسکوپ پروتئین وی با طعم وانیل

طرز پخت

  1. موز، سفیده تخم مرغ، دارچین، عصاره وانیل، جو پرک و پروتئین وی را باهم مخلوط کنید.
  2. ماهی تابه را بر روی شعله قراردهید تا گرم شود.
  3. خمیر پنکیک را ریخته و صبر کنید تا یک سمت آن پخته شود و سپس برعکس کنید.
  4. با سس شکلات یا وانیل یا … میل کنید.

نوش جان 🙂

 

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 پنکیک

مقدار کل: 2 سرو

مقدار هر سرو
کالری 148
چربی کل 2.3 گرم
کربوهیدرات 15.2 گرم
پروتئین 16.6 گرم

→ مطلب قبلی

پاستا پروتئینی سبزیجات

مطلب بعدی ←

پیتزا کم کربوهیدرات مکزیکی

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!