یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

مهمترین عادات تغذیه روزانه ورزشکاران

تغذیه در رسیدن به تناسب اندام نقشی کلیدی را بازی میکند و تغذیه هر شخص مانند لوازم شخصی مییاشد، ممکن است رژیم غذایی که برادر یا خواهرتان دارد بر روی شما بدون نتیجه باشد. قرار است پیچیده تر از حال شود! ممکن است شما رژیمی داشته اید که مربوط به گذشته باشد اگر همان رژیم را بخواهید بگیرید به دلیل واکنش های درونی بدن، سیستم و شدت تمرین و میزان سطح هورمون های بدنتان نتیجه ای متفاوت و یا عکس نسبت به قبل را بگیرید.

همانطور که در بالا گفته شد تغذیه هر شخص کاملا متفاوت است و در این مقاله از فیتنس پرو ۳ مورد را برای رسیدن به تغذیه مناسب را برای شما خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

تعداد وعده های غذایی

وعده های غذایی با ارزش بالا مانند مقالات قبلی که گفته شده باید حاوی منابع غنی از پروتئین باشند هر ۲ – ۴ ساعت یک وعده غذایی برای گرفتن نتیجه حداکثری ضروری است.
پاراگراف بالا به این معناست که شما باید میزان سنتز پروتئین درون عضلات را بهینه سازی کنید، حفظ میزان قند خون و مدیریت گرسنگی و سطح انرژی بسیار مهم است.

چربی های مفید

بدون در نظر گرفتن هدف فعلی که دارید، رژیم صفر درصد چربی بدلیل مختل کردن تولید هورمون‌های بدن نباید بگیرید. مثال های دیگری که میتوان برای مفید بودن چربی های ضروری بدن نام برد: به عملکرد مغز، سلامت قلب و پشتیبانی از مفاصل تاثیر میگذارد. پس پیشنهاد میکنم به هیچ وجه رژیم صفر درصد چربی نگیرید.

فیبر

اکثر افراد میزان فیبر روزانه‌ای که مصرف میکنند کمتر حداقل میزان است همین موضوع باعث اختلال در عملکرد معده و روده میگردد، که این موضوع باعث عدم جذب درست مواد مغذی که از مواد غذایی که میل میکنید، میشود. اگر شما فردی هستید که تمام تلاش خود را در راه رسیدن به تناسب اندام میکنید اما از میزان فیبر روزانه مورد نیازتان مطلع نیستید به محاسبه‌گر فیتنس پرو مراجعه کنید تا نتیجه رضایت بخشی که انتظارش را دارید بگیرید.

همانطور که در ابتدای مقاله بیان کردیم سه مورد از عوامل تاثیر گذار در وعده غذایی که با تغییر آنها شما را به موفقیت نزدیک‌تر میکنید را بازگو کردیم. عوامل تاثیرگذار دیگری نیز وجود دارد که در مقالات آینده برای شما بازگو خواهیم کرد.

→ مطلب قبلی

چگونه بدن چهار شانه و ایکس شکل داشته باشیم

مطلب بعدی ←

چرخه کالری روزانه و پیشرفت حداکثری در تناسب اندام

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!