یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

صبحانه پروتئینی و مغذی با جو پرک، بادام و خرما

هوای سرد زمستان و صبح زود بیدار شدن برای رفتن به دانشگاه و یا سرکار میتونه خیلی سخت باشه و ممکنه خواب بمونید و پس از آن با عجله بخواهید از خانه بیرون بروید اما نمیخواید صبحانه را از دست بدهید چون یک ورزشکار هستید و صبحانه اصلی ترین وعده در روز است، برای همین در این طرز تهیه برای شما صبحانه گرم، پروتئینی و مغذی با استفاده از جو پرک، بادام و خرما را تدارک دیده ایم که علاوه بر اینکه صبحانه گرم میباشد و خواب را از سرتان میپراند انرژی کافی را به بدنتان رسانده تا شما را برای شروع یک روز زیبا آماده میکند. بیش از این در مورد مواد اولیه این صبحانه توضیح نمیدهم چون همه با خواص آنها آشنا هستید. با فیتنس پرو همراه باشید.

مواد اولیه

  • ۱/۴ فنجان جو پرک(بدون گلوتن)
  • ۱/۴ فنجان وی پروتئین با طعم وانیل
  • ۱/۲ فنجان شیر بادام یا نارگیل یا شیر کم چرب
  • ۱/۴ فنجان بادام
  • ۱/۴ فنجان خرما خرد شده
  • ۱ قاشق چایخوری شربت عصاره افرا(اختیاری میباشد)

طرز پخت

  1. در یک قابلمه نچسب، شیر، جو پرک و بادام را ریخته و مخلوط کنید.
  2. پس از گرم شدن شیر ۱/۴ فنجان وی را اضافه کنید و بخوبی مخلوط کنید تا وی گلوله گلوله نشود.
  3. بمدت ۳ تا ۵ دقیقه صبر کنید تا شیر جوش آید و سپس قابلمه را از روی حرارت بردارید.
  4. مخلوط بالا را درون یک ظرف مناسب ریخته و منتظر بمانید تا کمی خنک شود.
  5. حال خرما را به مخلوط اضافه کنید
  6. برای تزئین میتوانید شربت عصاره افرا را اضافه کنید اما طعم خوبی به این مخلوط خواهد داد.

نوش جان 🙂

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 2 سرو

مقدار کل: 1 کاسه

مقدار هر سرو
کالری 317
چربی کل 17 گرم
کربوهیدرات 23 گرم
پروتئین 19 گرم

→ مطلب قبلی

دتاکس واتر ضد التهاب لیمو و خیار

مطلب بعدی ←

چای سبز سم زدا

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!