یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر
جشنواره وب و موبایل ایران
cucumber-and-lemon-detox-water

دتاکس واتر ضد التهاب لیمو و خیار

ماه گذشته من به شدت مریض شدم و مواد سمی که از دارو‌ها و آنتی بیوتیک‌ها در بدنم باقی مانده بود و به استراحت و تجدید قوا نیاز داشت به همین جهت تصمیم گرفتم تمام سعیم رو کنم تا به بدنم کمک کنم، در ابتدا باید بگم از خیار بشدت متنفرم، مزه اش، بافتش، همه چیزش اما باید بگم عاشق خیار شور هستم. ولی همانطور که گفتم بدست آوردن سلامتیم از همه چیز مهم تر بود و همه جوره تلاش کردم تا به بدنم کمک کنم.

همیشه لیمو و نعناع مزه هایی مورد علاقه من بودن و باعث میشه مزه خیار رو تا حد زیادی از بین ببرن برای اینکه همیشه هیدراته باقی بمونید نوشیدن ۸ لیوان آب در روز الزامی است که برای این دتاکس واتر این مقدار در نظر گرفته شده است. اگر شما از اون دسته افراد هستید که تمایل زیادی به نوشیدن آب ندارید حتما علاقه به نوشیدن نوشابه یا مالشعیر دارید و این باعث میشه دتاکس واتر برای شما خیلی جذاب باشه چون میتونید طعم مورد علاقه خود را به آب اضافه کنید و به همان مقدار که از این دو نوشیدنی مضرر برای بدن، لذت میبرید از دتاکس واتر لذت ببرید.

چرا لیمو؟

لیمو بهترین طعم دهنده آب است و لیمو قطعه قطعه شده و یا آب لیمو در آب باعث افزایش سیستم ایمنی بدن، روند هضم را تسهیل میبخشد، و بدن را تمیز و در حالت قلیایی نگه میدارد.

چرا خیار؟

خیار یک ضد التهاب قوی است و اگر در فاز دی هیدراته هستید آب مورد نیاز بدن را سریعا تامین کرده و در فاز هیدراته بر میگرداند.

چرا نعناع؟

نعناع به عنوان یک شیرین کننده عمل میکند و علاوه بر آن کمک به حل مشکلات معده و هضم غذا میکند.

مواد مورد نیاز

  • ۸ لیوان آب
  • ۱ عدد خیار، اسلایس شده
  • ۱ عدد لیمو، اسلایس شده
  • ۱۰ عدد برگ نعناع

طرز تهیه

  1. تمام مواد بالا را درون یک بطری مناسب بریزید.
  2. دتاکس واتر را یک شب در یخچال باشد قرار دهید.
  3. سپس میل کنید.

نوش جان 🙂

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 2

مقدار کل: 8 لیوان آب

مقدار هر سرو
کالری 51.5
چربی کل 0.5 گرم
کربوهیدرات 13.4 گرم
پروتئین 14.3 گرم
فیبر 3.1 گرم
شکر 1.1 گرم
vanilla-protein-crepes

→ مطلب قبلی

کرپ پروتئینی با طعم وانیل

date-alamond-protein-oatmeal-breakfast

مطلب بعدی ←

صبحانه پروتئینی و مغذی با جو پرک، بادام و خرما

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!