یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر

توت فرنگی محاصره شده با جو پرک

طرز تهیه کمپوت توت فرنگی محاصره شده با جو پرک زیاد با گوش ایرانی‌ها سازگار نیست، برای همین به توت فرنگی محاصره شده با جو پرک تغییرش دادم، این طرز تهیه یک صبحانه خوشمزه‌اس که فقط در شیشه مربا قراره جای بگیره 😀 اگر صبح‌های خیلی شلوغی دارید، این طرز تهیه برای شماست! موادی که در ادامه گفته میشود را با هم مخلوط کنید و تمام شب در یخچال قرار دهید. ترکیب جو پرک، شیر و انواع توت باعث میشه روز شیرینی را آغاز کنید.

مواد مورد نیاز

  • ۱ اسکوپ وی پروتئین با طعم توت فرنگی
  • ۲۳۷ میلی‌گرم شیر پرچرب
  • ۸۰ گرم جو پرک
  • ۱۵۰ گرم ماست یونانی
  • ۴۰ گرم بلو بری
  • ۴۰ گرم توت فرنگی
  • دارچین برای مزه

طرز پخت

  1. جو پرک را در شیر خیس شده به همراه مقداری دارچین برای طعم در داخل یک شیشه مربا بریزید و شب در یخچال بگذارید.
  2. صبح توت فرنگی نصف شده را اضافه کنید و ماست یونانی را با وی پروتئین مخلوط کنید.
  3. در بالا توت فرنگی و در پایین شیشه مربا بلو بری را قرار دهید و در وسط جو پرک.

نوش جان 🙂

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 شیشه

مقدار کل: 1 سرو

مقدار هر سرو
کالری 803
چربی کل 26 گرم
کربوهیدرات 90 گرم
پروتئین 44 گرم

→ مطلب قبلی

سالاد مرغ آووکادو به همراه اسفناج

مطلب بعدی ←

اسموتی پروتئینی برای صبحانه

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!