یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر
جشنواره وب و موبایل ایران
بلغور جو دوسر و پرتقال به همراه پروتئین

بلغور جو دوسر و پرتقال به همراه پروتئین وانیلی

بیاید ترکیب کلاسیک شیرینی وانیلی رو با تارت مرکبات به سطح جدیدی که با این معجون میوه ای الهام گرفتیم ببریم اجازه ندید حس چشاییتون به زمان محدود بشه.

این مخلوط خوشمزه رو میتونید برای دسر یا به عنوان یک وعده ی غذایی قبل و یا بعد از تمرین میل کنید. مزه پوست پرتقال مکمل زیبایی وانیله و بستنی وانیلی پروتیئنی خامه ای بودن رو بهش اضافه میکنه حتی میتونید روش یکم دارچین هم بریزید و از این مخلوط لذت کاملو ببرید.

مواد مورد نیاز

  • ۱/۴ کاسه بلغور جو دوسر
  • ۱/۲ کاسه شیر نارگیل یا شیر بادام
  • ۱/۴ کاسه پودر وی با طعم وانیل
  • ۱ قاشق غذاخوری پوست پرتقال
  • ۱ قاشق چایخوری عصاره وانیل
  • ۱ اسکوپ بستنی وانیلی پروتئینی

طرز پخت

  • تو یه قابلمه نچسب شیر و بلغور جو پرک شده رو بزارید ۳ تا ۵ دقیقه پخته بشن
  • بلغور جو دو سر را از روی شعله بردارید و بزارید خنک بشه و بعد از اون بقیه مواد رو بهش اضافه کنید(وی رو بعد از پخته شدن بلغور جو دو سر اضافه کنید یا اینکه موقع گرفته شدنش بریزید)
  • اگه میخواید خشک باشه کمتر شیر اضافه کنید اما اگه دوست دارید بلغور جودو سر نرم باشه بیشتر شیر اضافه کنید.

به همین سادگی امیدوارم از مزه اش خوشتون اومده باشه.

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 سرو

مقدار هر سرو
کالری 443
چربی کل 11 گرم
کربوهیدرات 34 گرم
پروتئین 52 گرم
پنکیک کم کربوهیدرات

مطلب بعدی ←

پنکیک کم کربوهیدرات

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!