یک قدم جلوتر از گذشته خود با محاسبه‌گرهای فیتنس پرو ورود به محاسبه‌گر
high-protein-smoothie-for-breakfast

اسموتی پروتئینی برای صبحانه

صبح میتونه خیلی خشن باشه! وقتی که دیر از خواب پا میشی و با عجله میری سر کار، میدونی وقتی برسی قراره مدیرِت کلی غر بهت میزنه و تو ذهنت میگی بیخیال حداقل سر راه میرم یه قهوه میگیرم و تو راه میخورم و تا نهار پرانرژی به کارم ادامه میدم اما بی خبر از اینکه کافئین توی قهوه وقتی استرسی داری بدتر استرست رو زیاد میکنه و اشتباهی مقداری قهوه روی پیراهنی که تازه خریدی میریزی! واقعا بدتر از این دیگه نمیشه. 🙁 فیتنس پرو طرز تهیه یک اسموتی پروتئینی برای صبحانه آماده کرده که علاوه بر اینکه خبری دیگه از قهوه نیست حاوی تقریبا ۳۰ گرم پروتئین هست و میتونی شب قبل آماده کنی و اگه حتی بازم دیرت شد میتونی تو راه میل کنی و از طعم لطیف موز و توت فرنگی لذت ببری. 😀

مواد مورد نیاز

  • ۱ عدد موز متوسط
  • ۱/۲ کاسه توت فرنگی
  • ۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی
  • ۱ اسکوپ پروتئین وی (پیشنهاد ما: پروتئین وی اپتیموم نوتریشن با طعم توت فرنگی)
  • ۲۳۶ میلی‌گرم شیر (یا شیر بادام)

طرز تهیه

  1. تمام مواد بالا را در داخل مخلوط کن ریخته.
  2. قبل از میل کردن حتما تکان دهید!

نوش جان 🙂

ارزش غذایی

مقدار سروینگ: 1 شیک

مقدار کل: 1 شیک

مقدار هر سرو
کالری 394
چربی کل 8.6 گرم
کربوهیدرات 37.5 گرم
پروتئین 29.8 گرم
strawberry-and-oat-compote

→ مطلب قبلی

توت فرنگی محاصره شده با جو پرک

super-hero-chicken

مطلب بعدی ←

مرغ ابر قهرمان

در مورد پوریا آریانپور

از بچگی علاقه زیادی به ورزش داشتم و همین علاقه موجب شد از 4 سالگی برم و ژیمناستیک یاد بگیرم، هرچی بزرگتر شدم علاقه مندیم به ورزش های دیگه بیشتر شد و به بسکتبال و فوتبال و کوه نوردی علاقه مند شدم از 3 سال پیش بدنسازی رو شروع کردم و 2 سال رو صرف بدنسازی حرفه ای کردم.

دیدگاه شما درباره ی این مطلب چیست؟

عضو کانال تلگرام فیتنس پرو شوید. کلیک کن!